دعوت‌نامه اپل برای معرفی آیفون تازه ارسال شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در دعوتنامه ارسالی از سوی اپل تاریخ ۱۰ سپتامبر برای معرفی محصول تازه اپل تایید شده است و این شرکت می‌خواهد در این کنفرانس دو مدل تازه از سری گوشی‌های هوشمند آیفون را به همراه یک مدل از رایانه لوحی iPad معرفی کند.
 
 
 
به دنبال انتشار یافتن شایعات مختلف در مورد مدل تازه گوشی هوشمند اپل طی ماه‌های قبل، این شرکت بزرگ فناوری سرانجام ارسال دعوتنامه‌های رسمی مربوط به مراسم معرفی مدل تازه گوشی هوشمند آیفون مربوط به سه‌شنبه هفته آینده را آغاز کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار – نیوز، از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که شرکت اپل در روز ۱۰ سپتامبر مراسمی برگزار می‌کند که در آن مدل تازه گوشی هوشمند آیفون معرفی می‌شود و هم‌اکنون که به این تاریخ نزدیک شده‌ایم، اپل قصد دارد در این روز به صورت رسمی از گوشی هوشمند تازه خود رونمایی کند.
 
در دعوتنامه ارسالی از سوی اپل تاریخ ۱۰ سپتامبر برای معرفی محصول تازه اپل تایید شده است و این شرکت بزرگ قصد دارد در کنفرانس یاد شده دو مدل تازه از سری گوشی‌های هوشمند آیفون را به همراه یک مدل از رایانه لوحی iPad معرفی کند.
 
طی ماه‌های قبل منابع آگاه اعلام کردند که اپل در این اقدام مدل تازه گوشی هوشمند خود را با نام iPhone 5C را در رنگ‌های مختلف و متنوع عرضه کند. این در حالی است که دعوتنامه اپل برای مراسم هفته آینده نیز به صورت رنگارنگ تهیه شده است و از این طور می‌توان شایعات انتشار یافته را تا اندازه‌ای درست دانست.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.