دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

۲۳خردادماه،

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران دعوت کرد تا با حضور پر‌شور در انتخابات، به خلق حماسه سیاسی کمک کنند.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در این بیانیه تأکید کردند که بدون شک ملت انقلابی و حماسه ساز ایران بار دیگر با حضور پر شور خود در کارزار حساس انتخابات عزم راسخ خود برای رسیدن به آرمان‌های ناب انقلاب‌اسلامی و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را نشان خواهند داد.

ملتی که در طول بیش از سی سال از حیات انقلابی خود روزبه‌روز برای رسیدن به قله‌های معنویت و تعالی به پیش رفته است، در روز ۲۴خرداد نیز برگ زرینی دیگر در تاریخ خود رقم خواهند زد.

نامگذاری دهه چهارم انقلاب اسلامی به دهه «پیشرفت و عدالت» از سوی رهبر فرزانه انقلاب، نشانگر اهمیت روزافزون این مفهوم عظیم است که منتخب ملت بدون حرکت در این صراط ِواضح؛ نخواهد توانست به مطلوب خویش برسد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن اعلام حضور حماسی و پرشور خود در پای صندوق‌های رای، به نوبه خود از تمام قشر‌های دانشجو و آحاد ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر دعوت می‌کند.

حضور ملت ایران بی‌شک حماسه سیاسی مد‌نظر مقام معظم رهبری را فراهم خواهد کرد و منتخبِ ملت نیز در سایه فرامین رهبرمعظم انقلاب تمام تلاش خود را باید در جهت تحقق حماسه اقتصادی و مجد و عظمت ملت انقلابی ایران فراهم آورد و از تمام حقوق حقه ملت پرصلابت ایران خصوصا در بحث هسته‌یی دفاع کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.