دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران از خاتمی برای کاندیداتوری

۱۱اردیبهشت،

176-21.jpg

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای از محمدخاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دعوت کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه با انتقاد از وضعیت دانشگاه در طول هشت سال قبل ابراز عقیده شده است: دانشگاه و جامعه در پیوند با هم قرار دارند و در کشوری که دانشگاه آن در محدودیت‌ها و تنگناها روزگار می‌گذراند، چه انتظاری می‌توان از جامعه داشت؟ آنان که در سال‌های قبل در دانشگاه فعال بوده‌اند، می‌دانند که فعالیت دانشجویی در این سال‌ها تبدیل به فعالیتی پرهزینه شده است.

دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه تهران در بخش دیگری از بیانیه خود با برشمردن آن‌چه آن را ایجاد محدودیت برای فعالیت‌های دانشجویی در سال‌های اخیر خوانده‌اند، آورده‌اند: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به عنوان بخش کوچکی از جامعه دانشگاهی و دانشجویان منتقد و آگاه ایران اسلامی، راه برون‌رفت از وضعیت کنونی را در حضور و نقش‌آفرینی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی می‌داند. اگر ایشان به عنوان معتمد ملت و جامعه دانشگاهی کشور در فرایند انتخابات پیش رو حضور داشته باشند و سرمایه اجتماعی خود را برای آینده بهتر ایران به پیشگاه ملت عرضه دارند، گره‌ها گشوده خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.