نحوه ادامه تحصیل دانشجویان ورودی ۹۰ و ۹۱ در پی احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران

۱۹فروردین۱۳،

587357_orig.jpg

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به نحوه ادامه تحصیل دانشجویان ۹۱ و ۹۰ پردیس همت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: دانشجویان در هر کدام از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران تمایل داشته باشند، می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشجویان نباید نگرانی در مورد ادامه تحصیل خود داشته باشند، اظهار کرد: البته با توجه به نظر وزیر بهداشت، دانشجویان در این ترم در همان دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل خواهند کرد.

وی افزود: آن دسته از دانشجویانی که با عنوان پردیس همت پذیرش شده‌اند، می‌توانند در هر کدام از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و یا ایران که تمایل داشته باشند، تا زمان فارغ‌التحصیلی، ادامه تحصیل دهند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه صدور مدرک برای این دسته از دانشجویان، گفت: حتی اگر این دانشجویان تمایل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ایران داشته باشند ولی علاقه‌مند به دریافت مدرک دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد، مدرک آن با عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر می‌شود.

عین‌اللهی با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو برای مهر ۹۲، گفت: کد رشته محل‌های تازه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای آزمون‌های ارشد، دستیاری و کنکور تعریف خواهد شد.

وی در پایان به کلیه دانشجویان اطمینان خاطر داد که هیچ‌گونه نگرانی برای ادامه تحصیل خود نداشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.