دلالی مسکن مهر به شمال رسید

۰۵م اسفند ،

کد خبر: ۶۱۷۳ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۶ اسفند۱:۴۶ صبح ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

با افزایش فعالیت دلالان در شهرهای تازه دارای مسکن مهر در اطراف تهران، نماینده مردم ساری از تشدید موج دلالی مسکن مهر در شهرهای شمالی کشور خبر داد. عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ورود پدیده دلالی به مسکن مهر این طرح را از اهداف اصلی‌اش دور می‌کند، گفت: ورود دلالان و واسطه‌ها به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر سبب شده که به نحو دلخواه روی این واحدها قیمت‌گذاری کنند.

به گزارش نوساز، محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: از ابتدا نیز پیش‌بینی می‌شد که در حوزه مسکن مهر دلالان حضور و نفوذ پیدا کنند، اما از آنجا که نظارت‌ها کافی نیست، قوانین موجود در این زمینه از کارآیی لازم برخوردار نیست و دولت نیز برخورد جدی با متخلفان نداشت، دلالان روز به روز حضور پررنگ‌تری در خرید و فروش مسکن مهر یافتند. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خانه دار شدن اشخاص فاقد مسکن و دهک‌های پایین جامعه را از اهداف مسکن مهر برشمرد و تصریح کرد: اگر در مسکن مهر جریان بازار سیاه به وجود بیاید این طرح از مسیر اصلی و اساسی خود منحرف شده است و در این صورت مشکلات شدیدی پیش خواهد آمد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه آن دسته از واحدهای مسکن مهر که در حاشیه شهرهای توریستی و به ویژه در کنار شهرهای شمالی احداث شده بیشتر در معرض آسیب هایی از قبیل حضور و نفوذ دلالان قرار دارد و این موضوعی بود که دولت باید از قبل آن را پیش‌بینی می‌کرد.

منبع: خانه ملت


برچسب هابرچسب ها: مسکن مهر، قیمت مسکن مهر، افزایش قیمت، آینده مسکن مهر



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.