دلال‌ها نمی‌گذارند مربیان خارجی در ایران بیکار بمانن�

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مربی اسبق پرسپولیس می‌گوید مربیان خارجی با استفاده از رابطه دلال‌ها وارد فوتبال ایران می‌شوند.

حسین عبدی، مربی اسبق پرسپولیس با بیان اینکه ۱۰ درصد مربیان خارجی که وارد ایران می‌شوند، از کارایی لازم برخوردار نیستند، گفت: این مربیان فقط به خاطر چشم‌های رنگی که داشتند و با استفاده از رابطه دلال‌ها با مدیران باشگاه‌ها وارد فوتبال ایران شده‌اند.

وی همچنین در ادامه افزود: در بعضی موارد دیده شده این مربیان خارجی حتی حداقل استانداردها را هم ندارند و فقط به خاطر رابطه‌گری عهده‌دار تیمی می‌شوند. در نتیجه موفق هم نمی‌شوند و از کار برکنار می‌شوند، جالب است باز هم دلال‌ها این مربیان را به تیم‌های بهتری می‌برند و آن‌ها را عهده‌دار تیم جدیدی می‌کنند.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: این کار فقط جهت صرف هزینه و جابه‌جایی پول‌های کلان است.

عبدی ادامه داد:‌ به خاطر همین زد و بندها و فساد در فوتبال است که مسائل کیفی فوتبال را تحت‌الشعاع قرار داده و متن قضیه که همان فوتبال با کیفیت و رو به پیشرفت است، به خاطر کسب قدرت و منافع مالی اشخاص به حاشیه رانده شده است.

وی دولتی بودن باشگاه‌ها و صرف بودجه‌های کلان را دلیل اصلی مشکلات فوتبال ایران دانست و به ایسنا گفت: بعضی از مدیران می‌آیند و بودجه‌های کلانی را حرام می‌کنند و بدهی های زیادی را به باشگاه‌ها تحمیل می‌کنند، در نهایت هم با یک استعفا می‌روند و مدیر بعدی را در چالش بزرگی قرار می‌دهند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: همه این مسائل نشان دهنده این است که باید از بالا تصمیماتی اساسی و ستادی گرفته شود تا انتخاب مدیر و در نتیجه انتخاب مربی به درستی صورت بگیرد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.