دلایل افزایش قیمت سکه طرح تازه

۲۵م دیماه ،

بینا- رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر استان تهران گفت: بورسی شدن و افزایش تقاضای خرید سکه طرح تازه و کاهش حجم سکه طرح قدیم از دلایل افزایش قیمت سکه طرح تازه نسبت به قدیم است.
به گزارش بینا، احمد وفادار به ایسنا، اظهار کرد: بورسی شدن سکه طرح تازه سبب یکسان شدن قیمت سکه‌های طرح تازه و قدیم شد که البته طرح درست و کارشناسی شده‌ای نبود و بانک مرکزی هم با پیش فروش سکه به مبارزه با این طرح پرداخت.
وی دربارهٔ دلایل درست نبودن عرضه سکه طرح تازه در بورس کالا گفت: بورسی شدن سکه طرح تازه فرصت خوبی را برای سودجویان فراهم کرده بود.
رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر استان تهران گفت: قیمت سکه طرح تازه با کم شدن حجم سکه طرح قدیم و افزایش حجم تقاضا برای خرید سکه طرح تازه که به وسیله بورسی شدن با قیمت سکه طرح قدیم برابر شده بود افزایش یافت.
وفادار گفت: در حال حاضر در بعضی موارد قیمت سکه تمام طرح تازه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان از قیمت سکه تمام طرح قدیم بیشتر است.
وی در پایان از برگزاری جلسه‌ مجدد با رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران خبر داد و گفت: بنده با رای کامل (هفت رای) تا پایان دوره فعلی رییس هستم و برای دور آینده نیز نامزد خواهم شد.
این در حالی است که وی پیش از این اعلام کرده بود که در دوره آینده در انتخابات ریاست اتحادیه طلا و جواهر شرکت نخواهد کرد و میلی برای ادامه فعالیت ندارد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.