دلیل پخش نشدن فیلم«شهاب حسینی»

تاریخ نشر: شنبه ۱۵ مهر   | مشاهده : ۱  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
دلیل پخش نشدن فیلم«شهاب حسینی»

فیلم تلویزیونی «تعبیرخواب» به کارگردانی رضا دادویی و با بازی شهاب حسینی به دلیل طولانی شدن مراحل فنی، اواخر هفته از شبکه یک سیما پخش می‌شود. «رضا دادویی» کارگردان فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» درباره علت پخش نشدن فیلم در…

فیلم تلویزیونی «تعبیرخواب» به کارگردانی رضا دادویی و با بازی شهاب حسینی به دلیل طولانی شدن مراحل فنی، اواخر هفته از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
«رضا دادویی» کارگردان فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» درباره علت پخش نشدن فیلم در هفته نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تنها دلیل پخش نشدن به موقع و سر وقت فیلم، طولانی شدن مراحل فنی بود. قرار بود ابتدا روز جمعه در باکس ساعت ۱۶ فیلم را پخش کنیم، به پیشنهاد دوستان این زمان به پنج‌شنبه ساعت ۲۲ منتقل شد اما موسیقی فیلم هنوز کار داشت و سینک صدا و تصویر هنوز مشکل داشت. من هم اصرار داشتم فیلم با کیفیت مناسب پخش شود به همین دلیل فیلم در زمان تعیین شده پخش نشد

وی در ادامه گفت: مراحل فنی و موسیقی کار هنوز کار داشت و سینک صدا و تصویر مشکل داشت. من هم اصرار داشتم فیلم با کیفیت و مناسب پخش شود به همین دلیل پخش آن به این هفته موکول شد.
وی در ادامه گفت: آنونس‌هایی برای فیلم آماده شده است که ظرف روزهای آتی از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد.

دادویی درباره طولانی شدن مراحل فنی فیلم توضیح داد: همه چیز طبق برنامه پیش رفت، اما در مرحله مونتاژ ناظرین شبکه و موسسه ناجی‌‌ هنر تصمیم گرفتند که فیلم تلویزیونی تبدیل به سینمایی شود و به همین دلیل با وزارت ارشاد صحبت شد و آن‌ها هم مساعدت کردند. وسواس ما برای انجام مراحل فنی بیشتر شد، اما در نهایت موسسه ناجی هنر تصمیم گرفت فیلم به صورت تلویزیونی آماده و در هفته نیروی انتظامی پخش شود.
کارگردان «تعبیر خواب» درباره ممنوع التصویر شدن یکی از بازیگران فیلم و دلیل عدم پخش فیلم گفت: این خبر که متاسفانه در فضای مجازی دیده شده است اصلا صحت ندارد و کار به دلیل طولانی شدن مراحل فنی فیلم در باکس روز پنج‌شنبه پخش نشد.

بنابراین گزارش، تصویربرداری فیلم ظرف ۲۱ جلسه و در تهران انجام شد و وقایع داستان از هشت شب تا هشت صبح روز بعد اتفاق می‌افتد.
در این فیلم سید شهاب‌الدین حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، رضا آشتیانی و الهه حسینی به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسنده: پیمان شیرخانی/ کارگردان: رضا دادودیی/ تصویربردار: اشکان اشکانی/صدابردار: حسین بشاش/ مدیر تولید: افشین ایل‌بکیان/ طراح صحنه و دکور: محمود صادقی.
«تعبیر خواب» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) است که برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده می شود.

منبع: farsnews.com

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.