دنا امسال به تولید انبوه می‌رسد

۲۹خردادماه،

توسعه محصولات فعلی و طراحی محصولات تازه راهبرد ایران خودرو برای حفظ و افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی است.

به گزارش ایسنا، میرجواد سلیمانی، قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو ضمن بیان مطلب بالا افزود: شرکت ایران خودرو با دارا بودن بزرگ ترین و مجهزترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D)، همواره توجه ویژه ای به مقوله ارتقای محصولات و ارایه محصولات تازه و مدرن به بازار دارد.

وی گفت: این خودروساز علاوه بر دانش فنی طراحی محصول، مجهزترین آزمایشگاه ها و امکانات تست خودرو در خاورمیانه را در اختیار داشته و به دنبال ایجاد هویت برای محصولات خود است.

سلیمانی ضمن تاکید بر اهمیت تحقیق و توسعه، پیشرفت و موفقیت خودروسازان را در گرو تولید خودروهای با کیفیت تر و مطابق با سلیقه مشتریان دانست که با سرمایه گذاری در بخشهای تحقیق و توسعه، عملی می گردد.

او ضمن اشاره به نقش تعیین کننده نیروی انسانی ماهر و متخصص در طراحی و تولید گفت: روند طراحی و توسعه محصول در سال های اخیر روندی تکوینی بوده و ایران خودرو با بهره مندی از توان کارکنان متخصص توانسته پس از طراحی و تولید سمند، رانا را وارد بازار کند و در سال ۹۲ نیز خودروی تازه دنا به تولید انبوه خواهد رسید.

سلیمانی به چالش ها و مشکلات تامین نقدینگی در صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: تحقیق و توسعه مستلزم سرمایه گذاری های کلانی است که درحال حاضر خودروسازان بدون حمایت دولت مردان قادر به تامین آن نیستند.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک تسهیلات ویژه و ارزان قیمتی در اختیار خودروسازان قرار گیرد تا حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از پیش میسر شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.