دنیزلی باید در پرسپولیس بماند

جام جم آنلاین: حساسیت اوضاع و احوال این روزهای پرسپولیس در آستانه دیدار با الهلال عربستان به قدری است که امروز مدیرعامل باشگاه در تمرینات حضور یافت تا ضمن روحیه دادن به بازیکنان تیمش اعلام کند؛ مصطفی دنیزلی باید بماند و پرسپولیس را برای فصل بعد درست کند.

محمد رویانیان که بخوبی دریافته است در این شرایط باید بیشتر از گذشته در کنار تیمش باشد تا اعضای آن را به لحاظ روحی و روانی تقویت کند، امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر با پرسپولیسی‌ها به خوش و بش پرداخت تا تیمش ضمن بازسازی روحی لازم، مهیای انجام دیدار حساس خود با الهلال عربستان در روز سه‌شنبه شود.

وی به دنبال صحبت‌های دنیزلی مبنی بر زیادی بودن ۱۰ بازیکن فعلی تیم ‌در جمع خبرنگاران گفت: در تمرین پرسپولیس حاضر شدم تا به بازیکنان بگویم با تمام توان به کار خود ادامه دهند. من رویانیان هستم و خدا آن روز را نیاورد که این‌طور ناراحتی هواداران پرسپولیس را ببینم.

رویانیان افزود: بازیکنان ما باید تمام فکر و ذکر خود را معطوف به بازی با الهلال کنند. بازی‌های آسیایی با یک برد شیرین مقابل الهلال باید به کام هواداران شیرین شود تا ما به عنوان سرگروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این‌که پرسپولیس را به شرایط ایده‌آل می‌رساند، تصریح کرد: از هواداران فهیم پرسپولیس می‌خواهم به ما فرصت بدهند. فصل آینده تیمی می‌بندیم که هواداران منتظر آن هستند، اما در حال حاضر باید به فکر بازی سخت مقابل الهلال باشیم. من از تک تک هواداران می‌خواهم در بازی روز سه‌شنبه همه بازیکنان را از کوچک و بزرگ تشویق کنند، از جمله میثاق معمارزاده را.

وی درباره اعتراض برخی هواداران به مصطفی دنیزلی گفت: ما با دنیزلی قرارداد داریم و نمی‌توانیم بگوییم آقای دنیزلی خداحافظ و ما شما را نمی‌خواهیم. دنیزلی باید در پرسپولیس بماند و همه چیز را درست کند. رویانیان یادآور شد: برخی پیشکسوتان هم نظر می‌دهند چون دلشان برای این تیم می‌سوزد. من به پیشکسوتان می‌گویم بیایند و به پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس شیری است که در حال حاضر بیمار است اما شیر با بیماری پلنگ نمی‌شود، شیر همیشه شیر است و فقط باید بیماری آن را درمان کرد.

این گزارش حاکی است، مصطفی دنیزلی سرمربی سرخ‌ها نیز که به دنبال باخت سنگین به تراکتورسازی، ‌علیه بازیکنان کم‌کار دست به موضع‌گیری شدید زده بود، دیروز در حاشیه تمرینات مواضع خود را تعدیل کرد تا به گفته خود بازیکنان را به لحاظ روانی آماده دیدار با الهلال کند.

 او در این زمینه به فارس گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده، وظیفه دارم آرامش را در این تیم برقرار کنم تا بتوانیم با تمرکز لازم برابر تیم خوب الهلال قرار بگیریم.

دنیزلی افزود: در عربستان نتیجه خوبی گرفتیم اما در بازی سه‌شنبه به فکر برد و سرگروهی هستیم. الهلال هم قطعا برای کسب امتیاز به ایران می‌آید و با توجه به نزدیکی دو تیم بازی سخت و حساسی را در پیش داریم.

وی تصریح کرد: پس از بازی مقابل تراکتورسازی با آن نتیجه بد، تلاش دارم بیشتر بازیکنان را به هم نزدیک کنم. ضمن این‌که امیدوارم هواداران ما را در دیدار مقابل الهلال مثل بازی با الغرافه تنها نگذارند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.