دنگسرکی و محمدیان فینالیست شدند

جام جم آنلاین: در پایان مرحله مقدماتی روز اول رقابتهای کشتی آزاد جام الکساندر مدوید که در شهر مینسک پایتخت بلاروس در حال برگزاری است، آرش دنگسرکی و ایمان محمدیان نمایندگان اوزان ۶۰ و ۷۴ کیلوگرم فینالیست شدند.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز اول این رقابتها آرش دنگسرکی و ایمان محمدیان آزادکاران وزنهای ۶۰ و ۷۴ کیلوگرم کشورمان با شکست تمامی رقبای خود راهی دیدار پایانی شدند.

بر این اساس، علی پیرزاده و محمد نادری در وزنهای ۵۵ و ۶۶ کیلوگرم کشورمان نیز با یک شکست راهی گروه بازنده ها شدند که نادری با پیروزی در این مرحله در دیدار رده بندی نیز کشتی گیر روس را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد. پیرزاده نیز که با پیروزی در گروه بازنده ها راهی دیدار رده بندی شده بود در این مرحله مقابل کشتی گیری از روسیه شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

رقابتهای وزنهای ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم فردا برگزار می شود که حسن رحیمی، اصغر لاغری و جابر صادق زاده به مصاف حریفان خود می روند.

این مسابقات بین المللی با حضور کشتی گیرانی از بیش از ۱۱ کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، بلاروس و چند کشور دیگر در حال برگزاری است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.