ده‌ها طرح پژوهشی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر رونمایی شد

۲۷م آذر ،

همزمان با هفته پژوهش با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ده‌ها طرح پژوهشی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر رونمایی شد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، همزمان با هفته پژوهش با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ده‌ها طرح پژوهشی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر رونمایی شد.

این طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های هوافضا، لیزر، برق، الکترونیک، شیمی و مواد پیشران، مواد پیشرفته، دفاع سایبری و پدافند غیرعامل است.

در مراسم رونمایی از طرح‌های پژوهشی دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع، سردار وحیدی طی سخنانی گفت: موفقیت‌های وزارت دفاع مرهون جهاد علمی و عملی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر است.

وزیر دفاع، پژوهش تقاضامحور و تولید دانش‌بنیان را از رویکردهای اصلی وزارت دفاع برشمرد و تأکید کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع با این رویکرد منشاء خدمات بزرگی در کشور است.

وی با قدردانی از تلاش‌های علمی و عملی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه گفت: اقتدار و توسعه جمهوری اسلامی ایران در سایه مجاهدت علمی و عملی دانشمندان و متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف تثبیت شده است.

در پایان این مراسم به نفرات برتر در موضوعات مختلف از جمله طرح پژوهشی برتر، مقاله برتر، فناوری برتر، کتاب برتر، پایان‌نامه دانشجویی، لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.