دوربین Galaxy Camera 2 سامسونگ عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با محصول تازه سامسونگ موسوم به Galaxy Camera 2 کاربران از این پس می‌توانند با انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی تصاویر باکیفیت تهیه کنند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این محصول که مدل به‌روز شده Galaxy Camera محسوب می‌شود، تازهترین دوربین دیجیتالی مکمل سامسونگ است که با انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید سازگاری دارد.
این محصول حسگر ۱۶٫۳ مگاپیکسلی از نوع BSI CMOS را شامل می‌شود و برای آن زوم اوپتیکال ۲۱ برابری(۲۱x) در نظر گرفته شده است. 
 
 
روی این دوربین دیجیتالی نسخه ۴٫۳ سیستم‌عامل اندروید موسوم به Jelly Bean نصب شده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، گیرنده ماهواره‌ای GPS، سیستم رهیاب GLONASS، فناوری ارتباطی بلوتوث ۴٫۰ و همچنین فناوری ارتباطی NFC اشاره کرد.
 
برای این دوربین دیجیتالی حالتی موسوم به SMART Mode Suggest در نظر گرفته شده است که پیش‌تر شرکت سامسونگ آن را در گوشی هوشمند Galaxy S4 Zoom به کار گرفته بود. این دوربین همچنین سیستم Selfie Alarm دارد تا به کمک آن بتوانید ۵ عکس متوالی از خود بگیرید.
 
قرار است این دوربین دیجیتالی هوشمند در نمایشگاه CES 2014 عرضه شود. این نمایشگاه از تاریخ ۷ ژانویه در آمریکا برگزار می‌شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.