دوستداران BlackBerry خدمات Netflix را تحریم کردند

۰۸خردادماه،

پایگاه اینترنتی Netflix که در زمینه ارایه سرویس انتشار یافتن تصاویر ویدیویی فعالیت می‌کند چندی پیش اعلام کرد که قصد تولید هیچ گونه ابزار ویژه برای سیستم‌عامل BB10 را ندارد و همین مسئله سبب شد تا این سرویس از جانب هواداران BlackBerry به طور کامل تحریم شود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "رید هاستینگز"(Reed Hastings) مدیرعامل شرکت Netflix در یک مصاحبه تلویزیونی توضیح داد که کاربران BlackBerry به اندازه کافی بسیار نیستند تا برای آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت گیرد و یک ابزار موبایلی اختصاصی برای آن‌ها ساخته شود.
 
او توضیح داد که در قبل یکی از هواداران BlackBerry بوده است، اما از زمانی که گوشی هوشمند آیفون به بازار آمد دیگر هیچ یک از مدل‌های BlackBerry را برای خود نخرید.
 
با انتشار یافتن این خبر هواداران BlackBerry تصمیم گرفتند فروم اصلی سرویس Netflix را تحریم کنند و هیچ یک از آن‌ها در بخش گفت‌وگوی همگانی این سرویس حضور نیابند.
 
در اطلاعیه انتشار یافته از سوی هواداران BlackBerry در این فروم گفته شده است که این تحریم صدها میلیون دلار از درآمدهای Netflix را کاهش خواهد داد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.