دوستی‌مهر:هدف ما درخشش در جام‌جهانی است

۱۸م دیماه ،

 علی دوستی مهر پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل تیم زیر ۱۸ سال قزاقستان در جام جهانی کوچک سن پترزبروگ روسیه گفت: ما از فوتبال آسیا هستیم و در شرایطی که قزاقستان یک کشور آسیایی است اما فوتبال این کشور در اروپا قرار دارد و بازی های دوستانه اش را با کشورهای اروپایی انجام می دهد و از نظر مراحل آماده سازی در سطح بالایی دارد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نوجوانان ایران، سال قبل قهرمان تورنمنت قزاقستان شد، افزود: البته در این رقابت ها به مصاف قزاقستان نرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی های تیم نوجوانان قزاقستان را سال قبل دیده بودیم اما امسال مقابل تیم زیر ۱۸ سال این کشور قرار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنان این تیم از نظر سنی، یک سال و چند ماه از تیم های دیگر کوچک تر می باشند.

دوستی مهر در خصوص دیدار مقابل قزاقستان اظهار داشت: تیم ایران آغاز خوبی داشت و اگر مهاجمان ما موقعیت های زیادی را از دست نمی دادند، می توانستیم در پایان نیمه اول با اختلاف بیش از یک گل به رختکن برویم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم، کمی افت کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی عوض شد و گل دوم را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران با بیان اینکه بازی مقابل قزاقستان دشوار بود، افزود: فوتبال قزاقستان هم درست مثل فوتبال روسیه استخواندار و ریشه دار و قدرتمند است.

دوستی مهر در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا مهاجمان ایران، دقت کافی را برای گلزنی نداشتند، گفت: من هم می دانم که چنین مشکلی وجود دارد اما ما به این تورنمنت آمده ایم که اشتباهاتمان را از بین ببریم.

وی ادامه داد: در بازی های آینده به طور حتم مهاجمان نمایش بهتری خواهند داشت و تیم ایران مقابل تیم های ترکیه و فنلاند عملکرد بهتری خواهد داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.