دولت به تمام تعهدات مسکن ویژه پایبند است,کسی قول شفاهی یا کتبی دربارهٔ قیمت نهایی نداده است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل سازمان ملی و زمین با تاکید بر این‌که هیچ کس قولی دربارهٔ قیمت نهایی واحدهای مسکن ویژه نداده است،گفت:‌ هم‌اکنون در حال عقد قرارداد واحدهای این طرح هستیم و اگر کوچکترین اتفاقی در آن بیفتد ثبت‌نام کنندگان می‌توانند مدعی باشند

پژمان

خبراقتصادی:سید محمد پژمان در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: با جدیت تمام تعهدات قبلی در خصوص پروژه‌هایی که تحت عنوان «مسکن ویژه» در حال ساخت است را دنبال می‌کنیم و ۱۰۰ درصد آنها را انجام خواهیم داد.

پژمان در واکنش به این مسئله که بعضی ثبت‌نام کنندگان مسکن ویژه مدعی می باشند قیمت واحدهای این طرح افزایش یافته است، گفت:‌ از هر مبنایی که  روز اول اعلام شده یک اپسیلون از آن عدول نکرده‌ایم. حالا شاید مرجع اطلاعات دوستان صحبت شفاهی از ناحیه وزیر یا رئیس‌جمهوری بوده که بسیار هم نتوانستیم مستند آنرا پیدا کنیم که البته این هم قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: به تمام اعداد و ارقام اعلام شده به‌طور کامل متعهد هستیم و هیچ مشکلی هم این بخش ندارد، ولی وقتی متقاضیان مجموع اتفاقات را جمع و تفریق می‌کنند شاید با آن عددی که در ذهنشان است فرق می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که ثبت‌نام کنندگان می‌گویند رقم اعلام شده ۲۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی بوده است، گفت: بر چه اساسی می‌گویند ۲۵۰ میلیون تومان؟

خبرنگار تسنیم پرسید، نیکزاد، وزیر سابق راه و شهرسازی بارها گفته بود رقم نهایی برای خانه‌دار شدن در مسکن ویژه ۲۵۰ میلیون تومان است و ثبت‌نام کنندگان این طرح به آن استناد می‌کنند.

پژمان پاسخ داد، هیچ کس هیچ قول شفاهی و کتبی در این زمینه نداده است. هم‌اکنون در حال عقد قرارداد واحدهای مسکن ویژه هستیم و اگر کوچکترین اتفاقی در آن بیفتد ثبت‌نام کنندگان می‌توانند مدعی باشند. به هر حال قرار بر این نیست وقتی کاری را می‌خواهیم انجام دهیم و هزینه‌های اضافه‌تری اتفاق می‌افتد بگویم آنرا کمتر حساب کنیم، مابه‌التفاوت افزایش قیمت‌ها را چه کسی می‌خواهد پرداخت کند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.