دولت در سال آینده برنامه‌ریزی جدی و عادلانه‌ای برای احزاب ایجاد کند/ احزاب منحله با قوه قضاییه و دولت به گفتگو بنشینند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: به نظر می‌رسد با توجه به برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین روحانی پیرامون فعالیت احزاب و سازمان‌های مردم نهاد بایستی برنامه ریزی جدی، علمی و عادلانه‌ای برای حضور همه احزاب سیاسی انجام شود.

“سهیلا جلودارزاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، روی کار آمدن دولت یازدهم را اتفاقی خوب برای احزاب در سال ۹۲ دانست و اظهار داشت: فضای پس از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ زمینه لازم را برای بازسازی تشکل‌های سیاسی فراهم کرد و باعث شد احزاب از تجارب دولت‌ها و احزاب گذشته درس بگیرند و مشارکت اجتماعی را در فضای بهتری تجربه کنند.  
 
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی پیرامون فعالیت احزاب و سازمان‌های مردم نهاد بایستی در سال آینده برنامه‌ریزی جدی، علمی و عادلانه‌ای برای حضور همه احزاب سیاسی انجام شود.  
 
وی با بیان اینکه کشور بایستی بار دیگر تحزب را با نیت خدایی و آماده کردن دستگاه‌های سیاسی در مواقع مناسب تجربه کند، افزود: گرایش احزاب بایستی با هدف ساختن کشور و شرایط بهتر برای زندگی مردم جهت دار شود و منافع ملی به منافع جناحی ترجیح داده شود.  
 
جلودارزاده تاکید کرد: وجود چنین احزابی با تمام گرایش‌های سیاسی، سیستم‌های زنده و توانمندی را برای نظام سیاسی کشور ایجاد می‌کند که با عملی شایسته می‌توانند اهداف کشور را به پیش ببرند.  
 
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: ما بایستی به سمت احزاب صنفی حرکت کنیم تا بتوانیم برای احزاب زمینه همکاری و تعامل با حاکمیت را ایجاد کنیم، این مهم باعث می‌شود که یک بحران سیاسی و یا یک جابجایی سیاسی اهداف کشور و ملت را متزلزل نکند.  
 
جلودارزاده همچنین پیرامون فعالیت احزاب منحله درکشور اضافه کرد: این احزاب بایستی با دولت و قوه قضائیه به گفتگو بنشینند تا مشکلات خود را رفع کنند و در یک جریان آزاد مطبوعاتی سالم وارد جریان سیاسی کشور شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.