دولت در ماه‌های پایانی کار خود پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند

۲۱م اسفند ،

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در ماههای پایانی فعالیتش تاکید کرد.

“منصور آرامی” نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با نزدیک‌شدن به ماههای پایانی عمر دولت دهم گفت: دولت باید تلاش کند در این فرصت باقیمانده کارهای نیمه‌تمام خود را به اتمام رسانده و به اهداف تعیین‌شده دست یابد.

وی در ادامه افزود: دولت در این برهه زمانی نباید کارهای جدیدی را در حوزه‌های آغاز کند چرا که در این مدت کوتاه عملیاتی‌ساختن آنها دشوار است و لذا بهتر است به جای آغاز پروژه‌های جدید کارهای نیمه‌تمام خود را پایان دهد.
 
آرامی با تاکید بر اینکه دولت باید در ماه‌های پایانی فعالیتش آرامش را در جامعه ایجاد و ثابت کند، تصریح کرد: دولت علاوه بر اینکه باید فضای وحدت و همدلی میان قوا را برقرار کند باید فضای اقتصادی جامعه را آرام‌تر کرده و وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت نباید در ماه‌های پایانی کار خود پروژه‌هایی که هزینه‌‌ساز است، طراحی کند چرا که عملیاتی‌کردن طرح‌های جدید در مدت کوتاه امکان‌پذیر نیست و بهتر است قول‌های داده شده به مردم به صورت کامل اجرایی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.