دومین نشست ژنو از موفق‌ترین مذاکرات هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ در سال‌های اخیر است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به به دور اخیر مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو، گفت: این دور از مذاکرات به خوبی انجام شد و می‌توان گفت که یک دور موفق از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ بود.

“عوض حیدرپور شهرضایی” نماینده شهرضا، سمیرم و سفلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دور اخیر مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو، اظهار داشت: این دور از مذاکرات به خوبی انجام شد و می‌توان گفت که یک دور موفق از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ بود.
 
وی افزود: بسته پیشنهادی ایران محور اصلی مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ بود و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان توانستند در یک سطح بسیار بالا این دور از مذاکرات را برگزار کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید براینکه کشورهای عضو ۱+۵ باید در مذاکرات آتی که در ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود  نظرات خود را ارائه کنند، تصریح کرد: به‌نظر می رسد دور اخیر مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو یکی از موفق‌ترین نشست‌های طرفین مذاکره‌کننده در سال‌های اخیر بود.
 
نماینده مردم شهرضا و سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان باید براساس مواضع و خطوط قرمز ایران ایستادگی کنند، چرا که ما براساس مواضع قبل همواره به قوت به کار خود ادامه داده و غنی سازی را همچون قبل پیش می‌بریم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.