دو حکم جدید در مرکز هنرهای نمایشی ابلاغ شد

سینما و تلویزیون > تئاتر
طی احکام جداگانه‌ای از سوی قادر آشنا – مدیر کل هنرهای نمایشی – حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مشاور مدیر کل و مدیر دفتر تعزیه و جان‌محمد خوب‌پور به عنوان مدیر دفتر طرح استقرار گروه‌های نمایشی منصوب شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در متن حکم حجت الاسلام رحیم جعفری آمده است: «تعزیه به عنوان نگین هنرهای نمایشی ایران و گوهر گرانبهای هنر این سرزمین، همواره مایه مباهات و فخر بوده و هست؛ تثبیت و ارتقای جایگاه این هنر قدسی، حمایت و هدایت گروه‌های فعال تعزیه در سراسر ایران اسلامی و معرفی شایسته این گونه‌ ارزنده هنری به جهانیان، دورنمای قابل دسترسی است که همت و تلاشی متعهدانه را می‌طلبد.

نظر به تعهد و توانمندی جنابعالی در حوزه هنر تعزیه به موجب این ابلاغ، به عنوان مشاور مدیر کل و مدیر دفتر تعزیه منصوب می‌شوید.

امید است ضمن هماهنگی با کانون نمایش‌های سنتی و آیینی و با برنامه‌ریزی، همکاری و همفکری با اصحاب تعزیه، شاهد ارتقای هر چه بیشتر جایگاه این هنر مقدس باشیم».

حجت الاسلام رحیم جعفری به مدت ۲ سال مدیر کل ارشاد استان کرمانشاه، به مدت ۸ سال معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد کرمانشاه، ۷ سال مسئول دبیرخانه کانون مساجد کرمانشاه، ۲۰ سال در بخش اداری و آموزشی دانشگاه، ۱۲ سال عضو شورای انتخاب متون نمایشی استان کرمانشاه، مدیر امور استان‌های وزارت ارشاد و ۲ سال به عنوان مشاور مدیر کل استان البرز فعالیت داشته است.

همچنین در حکم جداگانه‌ای خطاب به جان‌محمد خوب‌پور آمده است: “استقرار گروه‌های نمایشی استانها در تالارهای تحت پوشش و حمایت از تولیدات نمایشی از اقدامات امیدبخش و نشاط‌آفرین است.

جناب آقای جان‌محمد خوب‌پور، نظر به تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر دفتر طرح استقرار گروه‌های نمایشی کشور منصوب می‌شوید”.

جان‌محمد خوب‌پور دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عرب، کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، ۸ سال مدیر دبیرستان وهنرستانهای آموزش و پرورش، ۴ سال به عنوان رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمنی(از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد) ، رئیس اداره فرهنگی و کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌عضویت در کارگروه و شورای راهبردی فرهنگ و هنر شهرستان بهمنی است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.