دو فیلم استانی متقاضی حضور در جشنواره فجر

۲۷م آذر ،

جام جم آنلاین: فیلم های سینمایی«رنجرو» از مرکز بوشهر و «تابستان طولانی» تولید مرکز خراسان رضوی فرم تقاضای شرکت در بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر را تکمیل و به دبیرخانه این جشنواره ارائه داده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، فیلم سینمایی «تابستان طولانی» به کارگردانی علی خزاعی‌فر، بیانگر برهه‌ای واقعی از دوران جنگ تحمیلی است که تمام مردان روستا به غیر از پیرمردان، زنان و بچه‌ها به جبهه رفته‌اند.  این داستان نقش خانواده و اقدامات مادران در تربیت نسل و حفظ و حراست از انقلاب و پشتیبانی از جنگ را به تصویر می کشد.

این اثر سینمایی دارای ۹ لوکیشن اصلی و بیش از ۱۰ لوکیشن فرعی است که در روستای کنگ در ۳۰ کیلومتری مشهد مقدس و در روستاهای اطراف این شهر مقدس و استان خراسان رضوی تصویربرداری شده است.

همچنین فیلم سینمایی «رنجرو» به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور در گونه فیلم‌های کودک و نوجوان تولید شده و داستان آن در خصوص پسری است که در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر با پسر روسی از خانواده مهندس‌های نیروگاه دوست می‌شود، شرایط جهانی روز به روز و دقیقه به دقیقه دوستی آنها را تهدید و دستخوش تغییر می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.