دو نمایش تازه در حوزه هنری به صحنه می‌روند

۱۶ام بهمن ،

دو نمایش تازه از روز چهارشنبه- ۱۸بهمن ماه- در تماشاخانه‌های حوزه هنری به صحنه می‌روند.

به گزارش هنرآنلاین؛ نمایش‌های “عکس اتفاق عزیز” و “زندگی یک رویاست” از ۱۸‌بهمن‌ماه سال جاری در تماشاخانه‌های “ماه” و “مهر” حوزه هنری اجرای عموم خود را آغاز خواهند کرد.

سیدمحمد مساوات؛ نویسنده و کارگردان نمایش “عکس اتفاق عزیز”؛ در نمایش خود داستان فرد نابینایی را روایت می‌کند که از پسرش می‌خواهد او را به کربلا ببرد اما پسرش تصمیم می‌گیرد به جای کربلا او را به مشهد ببرد و بگوید اینجا کربلا است! محمدعلی محمدی، سوگل سادات خلیق، سیامک اخوان و حمید رحیمی از جمله بازیگران این نمایش می باشند. نمایش‌ “عکس اتفاق عزیز” از ساعت ۱۸:۳۰روز یاد شده در تماشاخانه‌ی ماه به صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش “زندگی یک رویاست” نوشته‌ی مهدی میر‌باقری و با کارگردانی مشترک علیرضا زارعی و رضا رمضانی قصه خانواده‌ی معاصری را روایت می‌کند که با مشکلاتی‌ که پسر خانواده به وجود می‌آورد دچار دردسرهایی می‌شود اما مادر خانواده سعی در رفع معضلات و مشکلات پیش رو دارد. مهدی زمین پرداز، مهری‌سادات آل‌آقا، مانلی حسین‌پور، راضیه رفیع‌زاده، الهام ترکمن، حسین کرمی و رضا رمضانی نیز بازیگران این نمایش می باشند. “زندگی یک رویاست” از ۱۸بهمن ماه، ساعت ۱۸ در تماشاخانه‌ی مهر، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گفتنی است هر دو نمایش “عکس اتفاق عزیز” و “زندگی یک رویاست” از تولیدات نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه می باشند که اجرای عموم خود را در حوزه هنری طی خواهند کرد.

تماشاخانه‌های “مهر” و “ماه” در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به تقاطع حافظ واقع می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.