دکتری برای گیاهان خانه +عکس

۱فروردین ۱۳،

“دکتر گیاهان” دستگاهی تازه است که طراحان چینی “فن زو” و ” دو زوبینگ” آن را طراحی کرده اند و میتواند مشکلات گیاه را به شما بگوید.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، بسیاری از اشخاص می باشند که علاق فراوانی به گیاهان دارند و از آن ها برای تزئین کردن خانه و یا طراوت بخشیدن به آن استفاده می کنند.

نگهداری از گیاهان دارای شرایط بسیار خاصی است و گاهی اوقات بعضی از گیاهان نیاز به ویژگی های خاص محیطی و نگهداری می باشند که توجه نکردن به هر کدام آن ها می تواند سبب از بین رفتن گیاه شود. برای این کار بعضی از مهندسین پزشک گیاهان را پیشنهاد می کنند.

“دکتر گیاهان” دستگاهی تازه است که طراحان چینی “فن زو” و ” دو زوبینگ” آن را طراحی کرده اند. این دستگاه می تواند در خانه و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و مشکلات و شرایط نگهداری از یک گیاه را برای شما شرح می دهد.

برای استفاده از این دستگاه تنها کافی است آن را روی یکی از برگ های گیاه بگیرید و سپس به شما مشکلات گل و میزان رطوبت آن را می گوید. با توجه به شرایط گیاه می توانید ان را سالم و سرحال نگه دارید.

این دستگاه همچنین انرژی لازم برای اینکار را خودش تامین می کند اما بعضی مواقع از باتری هایی که در داخل قرار دارد نیز تغذیه می کند. این دستگاه قرار است در آینده بسیار زود وارد بازار شود.



باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.