دیدار صالحی با راشد الغنوشی در تونس+ دیدار نماینده رییس جمهور سودان با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در تهران

‫به گزارش مهر، علی اکبر صالحی در دیدار با الغنوشی از سوی مردم و مقامات عالیرتبه کشورمان پیروزی انقلاب تونس را تبریک گفته و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تعمیق و گسترش روابط با تونس در همه زمینه ها را به اطلاع وی رساند .

راشد الغنوشی رئیس حرکت النهضه تونس با تجلیل از انقلاب اسلامی به عنوان راهگشای ملتها و امید بخش به حرکتها ی ضد استکباری و ضد استبدادی از شخصیت امام راحل تجلیل کرد .

از سوی دیگر دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نماینده رییس جمهور سودان گفت: بیداری اسلامی بستر مناسبی را برای رهاسازی ظرفیت های بالقوه ملت های منطقه علیه رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

در این دیدار جلیلی با اشاره به ظرفیت های مختلف کشورهای منطقه تأکید کرد: بیداری اسلامی بستر مناسبی را برای رهاسازی ظرفیت های بالقوه ملت های منطقه علیه رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ترفندهای نظام سلطه برای منحرف ساختن افکار عمومی منطقه از تهدیدهای برون زا به ویژه خطرات ناشی از رویکرد تجاوز طلبی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: عملکرد و دستاورد های درخشان جریان قدرت در دهه اخیر باید به عنوان الگوی موفق و نتیجه بخش ، رویکرد راهبردی کشورهای منطقه را شکل دهد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.