ذخیره‌سازی مرغ موجب بروز مشکلات شده است


ذخیره‌سازی مرغ موجب بروز مشکلات شده است

۱۳:۲۳ (یکشنبه ۱ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تقاضای بیش از حد مصرف مردم و اقدام به ذخیره‌سازی مرغ موجب بروز برخی مشکلات شده است.

غلامرضا دیزج‌نژاد در بازدید از نحوه تولید و توزیع مرغ یارانه‌ای اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم با مسئولان در کاهش قیمت مرغ و کم کردن نگرانی‌های به وجود آمده در سطح جامعه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، میزان تولید و توزیع مرغ یارانه‌ای در سطح استان دو برابر شده است، افزود: همکاری خوبی بین واحدهای تولید و عوامل نظارتی بر نحوه توزیع با فروشگاه‌ها و مراکز فروش صورت گرفته و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

دیزج‌نژاد اظهار کرد: بر اساس اعلام اغلب فروشندگان و توزیع‌کنندگان مرغ اذعان داشتند که طی چند روز گذشته میزان فروش و توزیع مرغ بیشتر شده و این امر نشانگر افزایش تولید این محصول پروتئینی در سطح شهر است.

به گفته وی باید با اطلاع‌رسانی دقیق مردم را آگاه سازیم تا بار روانی منفی در زمینه کمبود مرغ را کنار بگذارند و با خرید متعادل این بار روانی را کم کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد یارانه‌ای ۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

وی خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با مرغداری‌های استان و تشکل‌های مربوطه آنها انجام داده‌ایم روند توزیع مرغ یارانه‌ای در استان همچنان ادامه خواهد داشت.

دیزج‌نژاد با اشاره به اینکه تمام تلاش مدیریت استان این است که در آستانه ماه مبارک رمضان قیمت مرغ و سایر کالاهای مصرفی مردم افزایش قیمت نداشته باشد، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اتخاذ شده است در روزهای آتی و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان بسیاری از مواد مورد نیاز مردم به صورت برنامه‌ریزی شده در بازار عرضه می‌شود.

دیزج‌نژاد همچنین از یک واحد تولیدی مرغ چندین فروشگاه و مرکز توزیع بازدید کرد و مسائل و مشکلات موجود در نحوه اجرای طرح توزیع مرغ یارانه‌ای را مورد بررسی قرار داد.

سیف حقیقت مدیر عامل اتحادیه مرغداران آذربایجان‌غربی هم در این بازدید، گفت: در صورت حمایت دولت از بخش خصوصی هیچ مشکلی در تولید و جوجه‌ریزی نداریم و می‌توانیم میزان تقاضای مردم را جوابگو باشیم.

.

.

..

.

.

.

.

.

باشگاه خبرنگاران


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.