ذوبی ها هوشیارتر بودند یک امتیاز می گرفتند

۳۰ آبان ،

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شرایط بازی غیر طبیعی بود شکل بازی به نفع ذوب آهن بود اما اخراج یکی از بازیکنان ذوب آهن سبب عقب نشینی این تیم اصفهانی شد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسعود همامی دروازه ذوب آهن واکنش های خوبی مقابل ضربات پرسپولیسی ها داشت اما اشخاصش کمر تیم ذوب آهن را شکست.

کربکندی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ذوب آهن زحمت بسیاری کشیدند اگر تلاششان بیشتر بود انتیاز را می توانستند به دست آورند.

وی درباره حضور رجب زاده در دفاع راست تیم ذوب آهن بیان کرد: رجب زاده تجربه بازی در این پست را داشته است اتفاقات بازی طوری رقم خورد که فرهاد کاظمی مجبور شد که رجب زاده را در دفاع راست حفظ کند و اجازه نفوذ به جلو را به وی ندهد.

کربکندی درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به هر حال مسئولان ذوب آهن باید چند مهاجم را در نیم فصل به ترکیب تیم اضافه کنند تا ساختار تیمی شان بهتر شود به نظر می رسد محسن بیاتی یکی از مهاجمانی است که قرار است با تیم ذوب آهن قرارداد ببندد.

وی درباره تسویه قراردادش با ذوب آهن گفت: از وقت اخراجم چند ماهی قبل است اما هنوز مسئولان ذوب آهن ناکامی برای پرداخت مکالباتم انجام ندادند من دوست ندارم که از ذوب آهنی ها شکایت کنم اما اگر صبرم لبریز شود بر خلاف میل باطنی ام بر طبق قانون از این تیم به کمیته انضباطی شکایت می کنم.

*متولیان ورزش مقصر ناکامی می باشند

پیشکسوت ذوب آهن در مورد احضار کفاشیان از سوی نمایندگان مجلس گفت: کفاشیان به تنهایی مقصر ناکامی تیم ملی نیست بلکه مجموعه متولیان ورزش سبب کسب نتیجه ضعیف فوتبالمان می باشند

وی در ادامه بیان کرد: مسوولان ورزش برنامه ریزی لازم در فوتبال پایه انجام ندادند اما بدون زحمت و بر اساس اتفاقات می خواهند تیم های ملی نتیجه بگیرند کارهای زیر بنایی انجام نشده در فوتبال باید در بحث مجلس بررسی شود نه اینکه به خاطر آرام کردن افکار عمومی کفاشیان را به مجلس بکشانند.

کربکندی تصریح کرد: تشکیل کمیته برای بررسی علل ناکامی تیم ملی سبب درست شدن فوتبالمان نمی شود فوتبالمان نیاز به برنامه ریزی بهتر و اصولی تر دارد با تعویض کفاشیان در دی از فوتبالمان دوا نمی شد.

وی تصریح کرد: لیگ پویایی نداریم و این همه تعطیلی لیگ هم برای موفقیت تیم ملی نتیجه ندارد

وی درپایان خاطر نشان کرد: سیاستگذاری ورزش به خاطر موضوع تبلیغاتی و مطرح شدن می خواهند تیم ملی به جام جهانی برود حتی اگر مسیر فوتبالمان هم اشتباه شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.