رئال مادرید قهرمان لالیگا شد

به گزارش ایسنا، دیدارهای معوقه از هفته‌ بیستم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری هفت دیدار در روز چهارشنبه به پایان رسید که در مهم‌ترین مسابقه رئال مادرید با پیروزی ۳ بر صفر در ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو در فاصله یک هفته‌ مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را قطعی کرد.

در این مسابقه ابتدا کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۲ یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما گونزالو هیگواین و مسوت اوزیل در دقایق ۱۶ و ۲۰ برای تیم رئال گلزنی کردند تا این تیم در نیمه نخست با پیروزی ۲ بر صفر به رختکن برود.

در دقیقه ۵۰ رونالدو گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه‌ حریف کرد تا ضمن جبران پنالتی از دست رفته، خیال همه هواداران رئال را از پیروزی در این مسابقه و کسب عنوان قهرمانی راحت کند. همچنین خاویر مارتینز بازیکن بیلبائو در دقیقه ۷۳ با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد.

شادی هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی

در دیگر دیدار مهم روز گذشته بارسلونا در نوکمپ با هت‌تریک مسی با نتیجه‌ چهار بر یک از سد مالاگا گذشت.

در این مسابقه ابتدا کارلوس پویول در دقیقه ۱۴ تیم میزبان را پیش انداخت، اما خوزه مانوئل روندون در دقیقه ۲۶ بازی را به تساوی کشاند. با این حال، گل مسی در دقیقه ۳۵ از نقطه پنالتی باعث شد که بارسایی‌ها با برتری نیمه نخست را به پایان برسانند. در نیمه دوم مسی در دقایق ۵۹ (پنالتی) و ۶۴ دو گل دیگر به ثمر رساند تا بارسلونا این بازی را با برتری چهار بر یک پشت سر بگذارد.

اوساسونا نیز که جواد نکونام را در ترکیب خود داشت، در خانه والنسیا تیم سوم جدول با چهار گل شکست خورد تا ۴۸ امتیازی باقی مانده و در رده نهم جدول قرار گیرد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.