جدال رونالدو و مسی برای کفش طلا

خبرگزاری آریا – مهاجمان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا رقابت سخت و نفس‌گیری را برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا و کفش طلای اروپا دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، هفته سی‌و‌ششم لالیگا در شرایطی با پیروزی رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید که جدال برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا به اوج هیجان خود رسیده است.
پس از مشخص‌شدن قهرمانی رئال (بارسا برای فتح لالیگا نیاز به معجزه دارد) نگاه اکثر هواداران فوتبال به ساق‌‌ پای کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسا است.
کریس که با گلزنی در ال‌کلاسیکوی هفته گذشته موفق شده بود یک گام به سوی رسیدن به کفش طلا نزدیک شود با گلی که روز گذشته مقابل سویا به ثمر رساند بیش از پیش به کسب این عنوان امیدوار شد؛ اما ۲ گل لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل والکانو تعداد گل‌های این مهاجم آرژانتینی را به عدد ۴۳ رساند تا تعداد گل‌های مهاجم بارسا با رونالدو مساوی شود و جدال آن‌ها برای کسب عنوان ال‌پی چی چی به روزهای آخر لالیگا کشیده شود.
رونالدو در این فصل از ۴۳ گل‌زده خود، ۱۱ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و در ۱۲ دیدار زننده گل اول رئال مادرید بوده است.
در مقابل لیونل مسی تنها ۶ گل را از روی نقطه پنالتی زده است و در ۹ دیدار زننده گل اول بارسلونا بوده است.
با توجه به امتیاز لیگ اسپانیا و فاصله زیاد مهاجمان دو تیم رئال و بارسا از سایر مهاجمان اروپایی، به نظر می‌رسد بازیکنی که عنوان ال پی‌چی چی در لالیگا را بدست آورد، کفش طلایی اروپا را نیز کسب خواهد کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.