رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد:اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ در طرح هجرت در عسلویه

خبرگزاری آریا – رئیس آموزش و پرورش عسلویه از اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ و عام‌المنفعه در طرح هجرت در عسلویه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اسماعیل احمدی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ در عسلویه اظهار داشت: بسیج یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است و حضور در بسیج افتخاری است که نصیب ما شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی کارآمد که در حقیقت آینده‌سازان ایران اسلامی هستند را عهده‌دار است و باید تمام توان خود را در این راستا به‌ کار گیرد.
احمدی ادامه داد: شناسایی ظرفیت دانش‌آموزان و تلاش برای بروز این خلاقیت‌ها از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش است و به ‌کارگیری توان دانش‌آموزان راهی مناسب برای دستیابی به این هدف والا و ارزشمند است.
وی با تاکید بر آنکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های ارزشمندی در این راستا صورت پذیرفته، افزود: با همکاری آموزش و پرورش و بسیج در سال‌های اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان صورت پذیرفته است.
این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح هجرت سبب ورود دانش‌آموزان به جامعه شده و موجب موفقیت آنها در زندگی اجتماعی و فردی می‌شود، بیان کرد: مسئله بسیج سازندگی و طرح‌های هجرت یکی از اصل‌های مهم در تربیت است و تربیت صحیح با کار و فعالیت‌های علمی هماهنگ می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه یادآور شد: برای توسعه و پیشرفت جامعه باید به دو مقوله مهم تعلیم و تربیت توجه بیشتری شود، ضمن ‌آنکه تربیت امری است عملی و اجرایی و حیطه فیزیکی و رفتار افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
احمدی از اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ در طرح هجرت در عسلویه خبر داد و عنوان کرد: طرح هجرت ۳ در عسلویه در ۱۲ مدرسه و یک باب مجردسرای معلمان در ۱۰ عرصه کاری در حال اجراست که در این میان توجه خاصی به اجرای برنامه‌های فرهنگی شده است. وی با اشاره به آنکه هر سال که می‌گذرد اشتیاق دانش‌آموزان برای شرکت در اردوهای طرح هجرت بیش از سال قبل است، اذعان کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش تمایل دانش‌آموزان برای شرکت در اردوهای سازندگی طرح هجرت بوده‌ایم و افزایش متقاضیان شرکت در این طرح‌‌ها نمود عینی این امر است.
احمدی طرح هجرت را فرصتی برای شناسایی توانمندی دانش‌آموزان دانست و گفت: در اردوهای سازندگی طرح هجرت دانش‌آموزان توان و خلاقیت خود را برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها به‌ کار می‌گیرند و این طرح فرصتی مناسب برای بروز خلاقیت و استعداد دانش‌آموزان است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.