زیرنظام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نحوه اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش مهم است، گفت: باید زیر‌نظام‌های اجرای این سند فراهم شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندی راهبردی در نظام آموزشی کشور دانست و گفت: این سند، بسیار جامع بوده و توسط کارشناسان متعدد خبره در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و به عبارتی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه با اصل سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش موافقم، تصریح کرد: در اینکه این سند باید اجرا شود شکی نیست ولی چگونه اجرا شدن آن مهم است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین افزود: باید زیرنظام‌های اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شود تا در اجرای آن خللی ایجاد نشود.

زاهدی بیان داشت: دروس ملی و جایگاه تعلیم معلمان از جمله زیر‌نظام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌رود که باید به آن‌ها دقت لازم شود.

نماینده کرمان و راور در خانه ملت خاطر نشان کرد: نظارت و حمایت مجلس می‌تواند در اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر باشد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.