تقدیر از وزیر آموزش و پرورش به دلیل اجرائی کردن سند تحول بنیادین

۳۰م دیماه ،

محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شوراس اسلامی از وزیر آموزش و پرورش بخاطر اجرای تحول بنیادین در آموزش وپرورش قدردانی نمود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، محمد علی مددی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان میانه – کندوان – ترکمانچای و کاغذکنان با اشاره به اینکه توسعه جامعه نیازمند تحول اساسی در آموزش و پرورش است از دکتر حاجی بابایی به خاطر اجرای تحول بنیادین در آموزش و پرورش که مورد مطالبه مقام معظم رهبری بود قدردانی و تشکر نمود و گفت : این افتخاری بود که نصیب دکتر حاجی بابایی گردیده است .
 
وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان میانه ، خواستار پرداخت مابه التفاوت حقوق همکاران خصوصاً بازنشستگان از سالیان قبل و رفع تبعیض در حقوق شاغلین با بازنشسته ها شد.
 
نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به فارغ التحصیلی ۳۰۰ دانش آموز از ۶ هنرستان پسرانه و ۴ هنرستان دخترانه گفت: برای کاهش میزان بیکاری و امید دهی به جوانان خواستار  تسریع در روند اجرایی شدن دانشگاههای فنی و حرفه ای پسرانه و دخترانه گردید.
 
وی افزود: تنها قشری که بار سنگین فرهنگی در نظام را بدون هیچ ادعایی به دوش می کشند فرهنگیان می باشند که نیازمند حمایت همه جانبه می باشند.
 
مددی توسعه همه جانبه کشور را در تحول آموزش و پرورش که دغدغه مقام عظمای ولایت است عنوان کرد ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.