رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات بهداشت و درمان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کند

۲۹خردادماه،

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: مشکلات بسیاری گریبان‌گیر حوزه سلامت کشور است و امیدواریم رئیس جمهور منتخب تدابیر ویژه‌ای برای برون رفت از این شرایط اتخاذ کند.

“عابد فتاحی” نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به تشریح اولویت‌های دولت آینده  در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و گفت: مجلس و دولت آینده باید تعامل و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

 
وی در ادامه افزود: کمیسیون بهداشت از رئیس جمهور منتخب ملت تقاضا دارد که وزیر قدرتمند و قانون‌مداری را برای تصدی کرسی وزارت بهداشت معرفی کند.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: منتخب ملت ایران باید بودجه مورد نیاز حوزه بهداشت را به گونه‌ای مد نظر قرار دهد که جایگاه و منزلت حوزه سلامت حفظ شود.
 
فتاحی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه بیمه اظهار داشت: مشکلات مربوط به بیمه‌ها باید حل و فصل شده و طرح سازمان بیمه ایرانیان اجرایی شود.  
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطر نشان کرد: “حجت‌السلام‌ و ‌المسلمین دکتر حسن روحانی” باید در زمینه حل مشکلات دارویی و قیمت‌های فرسایشی آنان که بیماران را دچار نگرانی کرده است تدابیری اتخاذ کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.