اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای اجلاس غیرمتعهدها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای اجلاس غیرمتعهدها

جام جم آنلاین: رئیس پلیس ترافیک شهری با اعلام تدابیر ویژه ترافیکی برای اجلاس غیرمتعهدها در پایتخت گفت: سعی می‌کنیم کمترین محدودیت‌ها اعمال شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

سرهنگ محسن مهرایی در نشستی خبری افزود: برای اجلاس غیرمتعهد‌ها که در دهه اول شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود تدابیر ویژه ترافیکی اتخاذ شده و محدودیت ترافیکی خاصی نیز در نظر گرفته شده است. البته تلاش خود را می کنیم تا کمترین محدودیت‌ها را اعمال کنیم تا شهروندان پایتخت دچار مشکل نشوند. همچنین پلیس برای ایام ماه مبارک رمضان و نماز عید فطر برنامه ویژه دارد.

وی با اشاره به لزوم تغییر تابلوهای راهنمایی و رانندگی افزود: برخی از تابلوها به صورت فصلی یا زمان دار در معابر نصب می‌شود که با گذشت مدتی کارایی خود را از دست می‌دهد.

به همین منظور کمیته ویژه‌ای برای بررسی و ساماندهی تابلوها تشکیل شده است و با تصمیم این کمیته تابلوهای دیجیتال جایگزین تابلوهایی که برای فصل یا زمانی خاص کارایی دارد می‌شود تا بتوان در تمام سال از آنها استفاده کرد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با اشاره به تصادفات منجر به مرگ در شهرها تاکید کرد: براساس آمارها ۴۰ درصد کشته‌های تصادفات در صحنه حادثه موتورسواران هستند، البته سهم عابران نیز ۴/۳۸ درصد است. امسال از ۵۲۴ تصادف منجر به مرگ در شهرها ۴۰۰ مورد مربوط به عابران پیاده و موتورسواران است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.