رئیس جمهور منتخب ملت گام‌های موثری در جهت خلق حماسه اقتصادی بردارد

۲۷خردادماه،

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با خلق حماسه سیاسی پاسخی کوبنده به دشمن دادند، لازم است در ادامه تحقق شعار سال جاری، رئیس جمهور آینده گام‌های موثری در جهت خلق حماسه اقتصادی بردارد.

“آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، به خلق حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد توسط مردم غیور ایران اشاره کرد و با بیان این مطلب که حضور در پای صندوق‌های رای، بهترین نوع حضور ملت همبشه قهرمان در عرصه سیاسی بوده است، اظهار داشت: انتخاب فردی در لباس روحانیت توسط مردم بهترین گزینش بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: با توجه به روحانیت بودن رئیس جمهور انتخاب شده،‌ از نظر جهانی نیز ضربه‌ای مهلک به دشمن وارد خواهد شد کمااینکه حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان را متلاشی ساخت.

وی با تاکید بر این مهم که خلق حماسه سیاسی به دست مردم، وظایف سنگینی را بر دوش رئیس جمهور منتخب شده گذاشت، یادآور شد: مردم با خلق حماسه سیاسی پاسخی کوبنده به دشمن دادند لذا لازم است در ادامه تحقق شعار سال جاری، رئیس جمهور آینده گام‌های موثری در جهت خلق حماسه اقتصادی بردارد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بهترین راه برای ادامه این روند را افزایش تولید دانست و افزود: اعتقاد من این است که “حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی” یا توجه به صحبت‌های انجام شده، توانایی این کار را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: “حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی” با به کار گیری ار نیروهای متخصص حماسه اقتصادی را در کوتاه ترین زمان ممکن رقم خواهد زد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.