رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:شهید چمران علاوه بر جبهه‌های جنگ، در منطقه شیعه‌نشین جنوب لبنان فعالیت داشت

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۶:۰۲:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: شهید چمران علاوه بر جبهه‌های جنگ، در منطقه شیعه‌نشین جنوب لبنان و در کنار امام موسی صدر نیز فعالیت داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، غلامعلی قاسمی در همایش نخبگان و اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان قم که به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به شخصیت شهید چمران اظهار کرد: این شهید دارای شخصیتی جذاب، ارزشمند، قابل احترام و پرافتخار است.
وی ادامه داد: امروز شیعیان در لبنان به برکت انقلاب و نهضت اسلامی و نیز مجاهدت و رهبری نظام اسلامی به قوی‌ترین و موثرترین قشر در جامعه لبنان تبدیل شده‌اند. قاسمی خاطرنشان کرد: اگر نهضت و انقلاب و حرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی نبود، لبنان به وضعیت مطلوب کنونی دست نمی‌یافت.
وی با اشاره به درس‌آموزی از تاریخ انقلاب گفت: پیروزی نهضت اسلامی برای بسیج اساتید الهام‌بخش بوده و به این معنی است که باید در راه آرمان‌های انقلاب از خود مایه بگذاریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم تاکید کرد: این نکته باید بررسی شود که تا چه اندازه می‌توانیم گذشت، ایثار و از خودگذشتگی‌هایی مانند شهید چمران داشته باشیم و در شرایط کنونی، جوانان نیاز به تواضع و محبت دارند تا مفاهیم اسلامی را از ما بپذیرند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۸۰۲۰۳۵۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.