رئیس مرکز نشر دانشگاهی منصوب شد

جام جم آنلاین: طی حکمی از سوی دکتر کامران دانشجو وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ،دکتر بهمن حاجی پور به عنوان رئیس مرکز نشر دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش روزیکشنبه جام جم آنلاین به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم ، در قسمتی از  این حکم وزیر علوم اظهار امیداواری نموده است ، رئیس جدید این  مرکز  با اتکا به عنایات الهی از همه ظرفیتهای موجود به ویژه تجارب ارزنده اعضای هیات علمی و همکاران متعهد در تحقق اهداف و برنامه های علمی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد سیاست های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی استفاده نماید.
 
در حکم وزیر علوم تاکید شده است : ضروری است با اهتمام در حفظ بیت المال و اعمال سیاستهای موثر به منظور صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری و تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات  مالی ، در انجام پژوهش های کاربردی و تقاضا محور و نیز تربیت پژوهشگرانی که بینشی ارزشی و نگرشی معنوی و خدمتگزار داشته باشند کوشا باشید.

«بهمن حاجی پور  دارای دکترای مدیریت استراتژیک  و عضو هیات علمی  دانشگاه شهید چمران با مرتبه دانشیاری است و پیش از این   مسئولیت ریاست دانشگاه پیام نور دزفول  و   معاونت آموزشی  دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز  را برعهده داشته است»


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.