رئیس‌جمهور آینده علاوه بر سرکشی به مراتع و مزارع سالی یک تئاتر ببیند

۲۸اردیبهشت،

پای سخن تئاتری‌ها با رئیس‌جمهور آینده/۲

عطاءالله کوپال گفت: از رئیس جمهور آینده کشور اسلامی عزیزمان تقاضا دارم علاوه بر سرکشی به مراتع و مزارع و صنایع، حداقل سالی یکی دو بار هم به تماشای تئاتر تشریف ببرند.

عطاءالله کوپال نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه دربارهٔ خواسته و پیشنهاد خود خطاب به رئیس جمهور آینده کشور اظهار داشت: از رئیس جمهور آینده کشور اسلامی عزیزمان تقاضا دارم علاوه بر سرکشی به مراتع و مزارع و صنایع، حداقل سالی یکی دو بار هم به تماشای تئاتر تشریف بیاورند.

وی با اشاره به لزوم تجدید نظر در بودجه اندک تئاتر کشور تصریح کرد: ایشان باید به دیدن تئاتر بیایند تا از نزدیک ببینند که بودجه دیررَسِ تئاتر و البته ناچیز آن که مصوب مجلس شورای اسلامی است چقدر به چهارچوب و بدنه تئاتر کشور لطمه زده است.

این مدرس دانشگاه افزود: آقای رئیس‌جمهور! ببینید بودجه دیررَسِ تئاتر با اهالی تئاتر و خانواده های آنها چه می‌کند و  در میزان و نحوه ارائه آن تجدید نظر کنید.

کوپال در پایان گفت: بودجه‌ای که گاهی بعد از یک سال، به صورت نصفه و نیمه به دست تئاتری ها می‌رسد باید دچار تجدید نظر شود و این را یک رئیس جمهور تئاتردوست درک خواهد کرد. باید تدابیری اندیشید تا هنرمندان مظلوم تئاتر که عاشقانه به صحنه می‌آیند اینقدر دغدغه حمایت مالی را از سوی دولت نداشته باشند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.