رئیس مجلس: ایسنا بر دامنه تفاهم‌ها و امیدها افزود

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران تاکید کرد که «ایسنا از رسانه‌هایی است که در دو دهه فعالیت مستمر و ارزشمند خود، توانسته است با درک حقیقی از آرمان‌ها و انعکاس واقع‌نمایانه دستاوردهای بزرگ ملت ایران، بر دامنه تفاهم‌ها و امیدها بیفزاید.»

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، متن پیام علی لاریجانی که در مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تأسیس ایسنا قرائت شد، بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در تفکر اسلامی، رسانه جایگاهی ممتاز و بی‌بدیل دارد؛ زیرا اسلام دین آگاهی و روشنگری است و ظهور آن جز با هدف بیدارگری و ابلاغ حقیقت نبوده است. جمهوری اسلامی ایران نیز که با رشد آگاهی‌های عمومی و به دست مردم استقرار یافت، جمهوری آگاهی و فرهنگ و ساختاری است که مردم و رسانه‌ها در تار و پود آن حضور دارند.

روح کار رسانه‌ای در نظام اسلامی، دعوت به تفاهم، آشتی‌جویی، دمیدن روح امید در جامعه و ایجاد احساس عزت و خودباوری است.

خبرگزاری دانشجویان ایران از رسانه‌هایی است که در دوهه فعالیت مستمر و ارزشمند خود، توانسته است با درک حقیقی از آرمان‌ها و انعکاس واقع‌نمایانه دستاوردهای بزرگ ملت ایران، بر دامنه تفاهم‌ها و امیدها بیفزاید.

این رسانه اخلاق‌گر با بهره‌یابی از توان و ظرفیت پر نشاط و سرشار از خلاقیت دانشجویان مؤمن و نواندیش توانسته است به جهش و پویایی جریان اطلاع‌رسانی و افزایش اعتماد اجتماعی نسبت به خبر و رسانه خدماتی شایان عرضه بدارد.

طلیعه فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را که با گرامیداشت روز دانشجو تقارن دارد، تبریک می‌گویم و امید دارم که همچنان شاهد رشد و پیشرفت این رسانه در  عرصه آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه باشیم.

علی لاریجانی

ریاست مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.