رئیس هیات شنای تهران: شنا دیگر کشش بلاتکلیفی را ندارد

۱۵ام بهمن ،

Jaeger_Connor-21-Connor-Jaeger-Jaeger-MI-Univ.-Of-Michigan-TB2_7986-.jpg

رئیس هیات شنای استان تهران از احتمال کسب کرسی های بین المللی سخن گفت.

رضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امیدوارم بحث تعلیق مرتفع شود. رضوانی هم که ورزشکار نامداری بوده و در پنج دوره بازی های آسیایی سابقه حضور داشته و از اشخاص تحصیل‌کرده ورزش به شمار می‌رود. به هر حال چنین فردی از مقبولیت در جامعه ورزشی شنا برخوردار است و امیدوارم رشته های شنا، شیرجه و واترپلو آینده درخشانی با رضوانی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم که دوران سرپرستی رضوانی به ریاست وی منتهی شود. به هر حال خانواده ورزش شنا بیشتر از این تاب تغییر و تحول را ندارد. واقعا کشش بلاتکلیفی را نداریم و امیدوارم حداقل یک دوره چهار ساله با ثبات را پشت سر بگذاریم. آرزوی من این است که در هر سه کمیته فنی شنا، شیرجه و واترپلو برنامه های فنی را پیش ببریم. ما با هم ارتباط برادرانه ای داریم اگر چه این اواخر بعضی می خواستند بین ما اختلاف هایی ایجاد کنند اما خدا را شکر که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

رئیس هیات شنای استان تهران تاکید کرد: شخصا محسن رضوانی را برای تصدی پست ریاست محق می‌دانستم. او چهره ای است که در مجامع بین المملی این ورزش شناخته شده است. قطعا با حضور وی می توانیم شاهد کسب کرسی های متعدد نیز باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.