رادیو و نمایش‌های مناسبتی

جام جم آنلاین: مرکز هنر‌های نمایشی رادیو چند سریال رادیویی را ویژه ماه رمضان برای پخش از شبکه‌های مختلف تولید کرده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، گنجشک‌ها در برف، خواستگاری، کیست این پنهان مرا، حکایت سه دله دزد، باغ سبزی، زیرزمین،سایه روشن، مهمان ناخوانده سحر، یک بام و دو هوا، تیغ و طلسم، غریبه، رازدار کوفه، سرنوشت ناگزیر وجغرافیای قصه و لحظه‌های با تو بودن عناوین برخی از نمایش‌ها و برنامه‌هایی است که با هنرمندی بازیگران مرکز هنرهای نمایشی رادیو در این ایام پخش خواهد ‌شد.

در این آثار جمعی از شناخته شده‌ترین هنرمندان همچون ژاله علو،توران مهرزاد،فرهنگ جولایی، اکبر زنجانپور، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی، علی عمرانی، فریبا متخصص، بیوک میرزایی، محمد عمرانی، محمود احمدی، محمد مهاجر، مهین نثری، مهدی صباغی، رحمان باقریان، شهریار کرمی، مهتاب امینی، زهره مجابی، خسرو فرخزادی، رضا عمرانی، رامین پورایمان، صدیقه کیانفر، ناهید مسلمی و شهلا نیساری بازی کرده‌اند.

خلاصه برخی از سریال‌های رادیویی عبارتند از:

حکایت سه دله دزد: سه جوان به دنبال یافتن گنج وارد روستا می‌شوند و از آنجا که محل اختفای گنج مسجد آن روستاست به بهانه کار خیر به تعمیر مسجد مشغول می‌شوند.

باغ سبزی خاطرات آقا جواد و همسرش است که یک باغ دارند و در ماه رمضان اتفاقاتی در این باغ می‌افتد که شنیدنی است.

سایه روشن: نوروز، نذری را که زن زائری به او داده ادا نکرده است. جیران دختر کوچکش مریض می‌شود. نوروز می‌پندارد که چون نذرش را ادا نکرده دخترش مریض شده است.

مهمان ناخوانده سحر: میثم، امید و مجید در شب‌های رمضان برای کنکور درس می‌خوانند. اما با ورود عمه مادری امید ماجراهایی به‌وجود می‌آید.

تیغ و طلسم: سه نفر برای انجام ماموریتی آماده می‌شوند. این ماموریت فراخواندن سه نقال از سه شهر مختلف به یک سرزمین جادویی و سپردن ماموریتی بسیار عجیب به این سه نفر است.

‌ علاوه بر نمایش‌های سریالی، نمایش‌های رادیویی تک قسمتی نیز از شبکه‌های مختلف رادیویی پخش خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.