راز سر به مهر ۲۴ نویسنده ایرانی+هاپول و گرگ و گله

۱۶م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، در این کتاب ۱۵ اثر از ۲۴ نویسنده گنجانده شده است؛ داستان‌هایی از «حسن احمدی» با عنوان نگاه در نگاه پیرمرد، «میثاق امیر فجر» با عنوان سرباز، «قیصر امین‌پور» با عنوان شبیه، شبیه، شیبه، «اصغر استاد حسن معمار» با عنوان کشمکش، «محمود براتی خوانساری» با عنوان راز سر به مهر، «محمدرضا بایرامی» با عنوان قربانی، «سید ابوالقاسم حسینی(ژرفا)» با عنوان مهر خون، «زهرا راویان» با عنوان بهشت را زینت کنید، برایم قصه بگو و مهرآوه مقدس من، در این کتاب آورده شده است.

همچنین داستان‌هایی از «نرگس ساعتی» با عنوان ساقه سبز نیاز، «سید محمد سادات اخوی» با عنوان قطره پنجم و قطره سیزدهم، «سید مهدی شجاعی» با عنوان کسی که آمدنی است، ضریح چشم‌های تو و دنیا پس از تو نباشد، «مجید شاه‌حسینی» با عنوان سقا ،«مریم صباغ‌زاده ایرانی» با عنوان تسبیح، «فریدون عموزاده خلیلی» با عنوان شمشیر کهنه، «داوود غفارزادگان» با عنوان روایت غلام عبیدالله بسیار و روایت یک کاتب گمنام و «حمید گروگان» با عنوان رندان تشنه‌لب و میقات عشق، بخش‌های دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهند.

داستان‌های این کتاب هر کدام به اهتمام حسین حداد، نویسنده فقید، از کتاب‌ها و مجموعه داستان‌ها با نام‌های داستان هفتم، دو قدم تاقاف، طوفان در پرانتز، کشمکش و… گردآوری شده است. قبل از آغاز هر داستان گردآورنده کتاب در مقدمه‌ای به معرفی نویسنده و ویژگی‌های خاص آن داستان و رابطه آن با واقعه عاشورا پرداخته است. ««راز سر به مهر» در ۲۳۱ صفحه با قیمت ۳هزار تومان عرضه می گردد. به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، «هاپول و گرگ و گله» مجموعه منظوم افسانه شعبان‌نژاد برای کودکان و نوجوانان نیز برای چاپ در اختیار دفتر کودک و نوجوان حوزه هنری قرار داده است. افسانه شعبان نژاد دربارهٔ این مجوعه شعر گفت: این مجموعه با عنوان کلی «هاپول و گرگ و گله» دارای داخل مایه طنز است که ده قصه منظوم را شامل می‌شود. داستان این مجموعه دربارهٔ یک سگ گله خیالباف است و هر یک از داستان ها عنوان ویژه خود را دارد که در هر یک شخصیت های تازهی به شخصیت های اصلی و ثابت داستان اضافه می شوند.

شعبان نژاد، سادگی و روان بودن را از نکات قابل توجه این مجموعه شعری دانست و خاطر نشان کرد: به عنوان یک شاعر کودک همیشه سعی کرده‌ام در آثارم سادگی و روان بودن را رعایت کنم، چون به هر حال مخاطب اشعار من کودک است و باید بتواند این اشعار را درک کند.

این شاعر کودک دربارهٔ استقبال کودکان از مجموعه‌های چند جلدی گفت: اگر شخصیت های داستان به گونه ای باشند که کودکان را به خود جذب کند مجموعه اشعار را قطعا دنبال خواهند کرد. در واقع وقتی کودک یک جلد را می خوانند و برایشان جالب و جذاب است، علاقمند می‌شوند که جلدهای بعدی را هم بخواند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.