“راستش را بگو” فیلم نامه ای قوی با ظرافت های خاص دارد

۱۲م آذر ،

سریال “راستش را بگو” با داشتن فیلم نامه ای قوی و فراز و فرودهایی در روند داستان برای مخاطب دارای جذابیت و ظرافت های خاصی است.

اصغر نقی زاده، بازیگر این سریال در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این سریال نقش یکی از دوست های نزدیک (حسن پورشیرازی) به نام “اکبر تقوی”، راننده ون را ایفا می کنم که به همراه ۴ دوست دیگر خود کاراکترهای متفاوت چون وکیل معلم و دکتر به ایفای نقش می پردازم.
وی در ادامه اظهار داشت: همه دوستان من در سریال “راستش را بگو” اشخاص عادی می باشند که در دل جامعه زندگی روزمره خود را می گذراند.
بازیگر فیلم سینمایی “آژانس شیشه ای” با اشاره به اینکه این ۵ نفر دوست صمیمی از رزمنده های دفاع مقدس بوندند و هم اکنون در جامعه از شرایط مفرحی برخوردار نیستند، افزود: من در فیلم های سینمایی و سریال های متفاوتی به ایفای نقش پرداختم که موضوعاتی پیرامون مشکلات روزمره جامعه داشته و سریال “راستش را بگو” نگاهی به مشکلات قشر دانشجو دارد و داستان آن برای جوانان دارای جذابیت ظرافت های خاصی است.
وی تصریح کرد: این سریال دومین همکاری من با محمد رضا آهنج به شمار می رود که وی کارگردانی خوب با تجربه و نکته بین بوده و کار کردن با این گروه حرفه ای برایم لذت بخش است.
این بازیگر عنوان کرد: داستان این سریال از فیلم نامه قوی برخوردار است که فراز و فرودهایی در روند داستان شکل می گیرد و فیلم نامه تنها حول یک داستان نمی چرخد و دارای جذابیت های خاصی است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.