کوتاهی نقش برایم مهم نبود / خوشحالم که پیری خودم را می بینم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خوشحالم که پیری خودم را با توجه iبه کوتاهی نقشم در مجموعه “راستش را بگو” می بینم.

نازآفرین کاظمی، بازیگر مجموعه “راستش را بگو” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در این مجموعه نقش مادر “هانیه” و همسر شهیدی را که باردار است ایفا می کنم.
وی افزود: همسر شهید من در وصیت نامه خود ذکر کرده که اگر فرزندم پسر باشد نام او را “هانی” ودر صورت دختر بودن نام اورا “هانیه” بگذارم.
کاظمی اظهار داشت: مجموعه “راستش را بگو” در مدت ۴سال تصویر برداری شد ومن از همه عوامل iبه خصوص از کارگردان این مجموعه نهایت رضایت را دارم.
وی ادامه داد: کوتاه بودن این نقش برای من مهم نبود؛ iبه این دلیل که در مجموعه “راستش را بگو” پیری و جوانی خود را تجربه می کنم.
این بازیگر با اشاره iبه زحتمهای “محمد رضا آهنج” کارگردان “راستش را بگو” تصریح کرد: “محمدرضا آهنج” کارگردان “راستش را بگو” سعی کرده iبه خوبی چند دهه متفاوت و اتفاقات آن را iبه تصویر کشد.
کاظمی با اشاره iبه چگونگی حضورش در این مجموعه گفت: من در مجموعه های عملیات ۱۲۵، ستاره های سربی و عملیات پایتخت با “محمدرضا آهنج” همکاری داشته ام و خوشحالم که دوباره با ایشان در پروژه ای iبه ایفای نقش پرداختم.
وی در خصوص گره های مجموعه “راستش را بگو” ابراز داشت: مخاطبان عادت کرده اند که شاهد سریالهایی با یک مضمون باشند اما محتوای “راستش را بگو” متفاوت از دیگر سریالها است.
کاظمی خاطر نشان کرد: معتقدم مجموعه “راستش را بگو” جز یکی از ماندگارترین آثار تلویزیونی خواهد شد و دیدن آن را iبه همه مخاطبان پیشنهاد می کنم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.