راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در مجلس بررسی می شود

چهارشنبه ۱۸ مرداد – ۰۴:۴۷:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در مجلس خبر داد و گفت: برای کاهش آسیبهای اجتماعی باید ابتدا معضل بیکاری در کشور برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازپایگاه خبری پلیس،عبدالرضا عزیزی با بیان این مطلب افزود: به منظور از بین بردن و کاهش آسیبهای اجتماعی در کشور ابتدا باید مشکلات اساسی جامه را که باعث ایجاد آسیبها می شود را بررسی کرد و سپس برای رفع آن معضلات اقدامات لازم انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه بیکاری ریشه اصلی بروز آسیبهای اجتماعی است، گفت: مشکل بیکاری جوانان باعث ایجاد خشونت و همچنین جرم و آسیب در جامعه می شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: چنانچه به ارائه برنامه و راهکارهای مناسب نتوانیم معضل بیکاری را در جامعه برطرف کنیم در آینده با افزایش آسیبهای اجتماعی روبرو خواهیم شد.
عزیزی به برنامه های این کمیسیون برای رفع مشکل آسیبها اشاره کرد و به مهر گفت: به طور حتم راهکارهای کاهش جرایم و برنامه ریزی برای از بین رفت آسیبهای اجتماعی در کشور در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار خواهد گرفت اما با توجه به حجم زیاد کار نیاز است که کمیسیون دیگر نیز وارد عمل شوند.
وی در مورد لایحه بیمه بیکاری نیز گفت: شورای نگهبان به دلیل بار مالی این لایحه ایراداتی از آن گرفته بود که مجددا به مجلس بازگردانده شد و در نهایت نمایندگان با مجاز کردن دولت مشکل مالی را رفع و در قانون بودجه سال جاری اعتباری ویژه برای اجرای طرح بیمه بیکاری در نظر گرفتند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۸۱۶۴۷۱۴۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.