راه‌اندازی ساب پورتال سرای محله‌های غربی تهران

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ از راه‌اندازی ساب پورتال سرای محله‌های غربی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، حسین سلطانی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی این ساب پورتال، خبرها و اطلاعات تمامی سراهای محله در ساب پورتال مخصوص به آن محله به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی ساب پورتال سراهای محله این امکان برای شهروندان فراهم شده تا در جریان آخرین خبرها، برنامه‌های اجرایی و پیشرو، تاریخچه محله، فعالیت‌های سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری و جشنواره‌ها قرار گیرند.
سلطانی در خصوص این فعالیت‌ها خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها توسط مسئولان خانه‌های فناوری اطلاعات در محله‌های مختلف انجام می‌شود و این اشخاص برای به روزرسانی پایگاه اینترنتی در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت کرده‌اند.
وی دربارهٔ هدف راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در محله‌ها گفت: یکی از اهداف شهرداری در سند چشم‌انداز، انعکاس خبرها و اطلاعات به شهروندان هر محله است و در این میان از سیستم دیجیتال استفاده شده و با این کار ساکنان محله‌ها به جای مراجعه حضوری،  به شکل مجازی در جریان برنامه‌ کلاس‌ها و فعالیت‌های اجرایی قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه تمامی مراحل اجرایی توسط کارشناسان خانه‌های فناوری اطلاعات پیگیری می‌شود، گفت: در کمترین فاصله زمانی اطلاعات به روز شده و تمامی فعالیت‌های اجرایی براساس محله‌ها ارزیابی می‌شود.
سلطانی ایجاد بخش‌هایی مانند تالار گفتگو، ارائه گزارش‌های تصویری و مصاحبه صوتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی محله‌ها دانست و اظهار کرد: این طرح به شکل آزمایشی از محله استاد فیض آغاز شده و به مرور زمان در سایر محله‌ها عملی خواهد شد.
به گفته وی شهروندان برای بهره‌برداری از خبرها و اطلاعات می‌توانند با وارد کردن نام محله خود در مرورگر گوگل در جریان برنامه‌ها قرار گیرند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.