راه‌های برخورد با بحران تربیتی در “خانه مهر”

۱۸اردیبهشت،

برنامه زنده صبحگاهی “خانه مهر” این هفته به موضوع چگونگی برخورد با بحران‌های تربیتی می‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» که با هدف تقویت خانواده محوری و الگو‌سازی بر اساس سبک زندگی خانواده اسلامی، ایرانی پخش می‌شود؛ این هفته در ادامه موضوع مدیریت در خانواده، راه‌های برخورد با بحران‌های تربیتی در خانواده را بررسی می‌کند. 
در این برنامه حجت الاسلام سامان هادی پور مدرس حوزه، پژوهشگر و مشاور خانواده و سرکار خانم فاطمه حاجی احمدی مشاور خانواده و استاد دانشگاه، به تبیین مدیریت در خانواده و مهارت‌های ارتباطی در خانه، چگونگی برخورد با بحران‌ها به ویژه بحران‌های تربیتی و راه‌های ایجاد آرامش در خانه خواهند پرداخت. 
تقویت منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی، ‌حمایت از تشکیل خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن، ایمن سازی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی، متناسب کردن سبک زندگی با فرهنگ دینی و تبیین مهارت‌های زندگی از اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.  
برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» کاری از گروه فرهنگ وادب به سردبیر تهیه کنندگی اعظم ایرانی و گویندگی محبوبه شیرعلی روزهای سه‌شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت ۹:۰۰ صبح تقدیم علاقمندان و خانواده‌های محترم شنونده رادیو معارف می‌شود. 
علاقمندان به پیگیری بحث‌های مطرح شده در این برنامه، برای دریافت صوت قسمت‌های قبلی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «خانه مهر» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.