راه‎اندازی رشته تخصصی اطفال در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

۳۰م آذر ،

110-4.JPG

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موافقت اصولی راه‎اندازی رشته تخصصی اطفال در دانشگاه اخذ شده و از سال ۹۲ در این رشته دانشجو پذیرش می‌شود.

دکتر علیرضا آذرگون در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی استان ۱۷۴ عضو هیأت علمی داریم که ۱۸ نفر آن‌ها دانشیار، ۹۴ نفر استادیار و ۶۳ نفر مربی می باشند.

وی با بیان اینکه بودجه پژوهشی این دانشگاه روند افزایش خوبی داشته است و در این میان یکی از دانشگاه‎هایی بودیم که یک درصد بودجه دانشگاه را جهت پژوهش اختصاص دادیم، اظهار کرد: در همین راستا سال قبل ۱٫۵ میلیارد تومان جهت طرح‎های پژوهشی این دانشگاه جذب شده است.

آذرگون با بیان اینکه در حال حاضر ۸ دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی لرستان فعالیت دارند، بیان کرد: در چند سال اخیر به طور میانگین هر سال ۳ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی دانشکده‎های استان هزینه شده به طوری که امروز بخش عمده‎ای از نیاز دانشجویان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به فضایی مطلوب در حوزه آزمایشگاه‎های این دانشگاه فاصله داریم، تصریح کرد: تلاش‎های جدی برای توسعه فعالیت‎های آزمایشگاهی در دانشکده‎های استان صورت گرفته است.

آذرگون خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۴۰ دانشجو در ۲۱ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان مشغول به تحصیل می باشند و مهمترین اولویت‎های معاونت آموزشی دانشگاه ارتقای کیفیت تدریس، برگزاری کارگاه‎های آموزشی و ارتقای فعالیت‎های آموزشی در استان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.