راه اندازی ۹ کانون فرهنگی در خانه های تسنیم محلات تا پایان امسال

دوشنبه ۲۶ تیر – ۱۲:۴۹:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معدنی پور اعلام کرد:

بزرگنمایی:  

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از راه اندازی ۹ کانون در خانه های تسنیم بانوان در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران خبر داد و گفت : این ۹ کانون تا پایان امسال به بهره برداری کامل می رسد و هم اکنون در حال شناسایی و عضو گیری افراد در این کانون ها هستیم .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تهران سما، نرگس معدنی پور با بیان اینکه تا پایان امسال ۹ کانون در خانه های تسنیم محلات برای بانوان راه اندازی می شود، اظهار کرد: راه اندازی این ۹ کانون با مشارکت بانوان شهر تهران و با موضوع ترویج فرهنگ حجاب صورت می گیرد. در این کانون ها برنامه های متنوع، اردوها و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به سیاستی که در شهرداری تهران پیرامون بحث محله محوری و مشارکت دادن مردم در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات صورت می گیرد ۱۳ ماموریت برای مدیران ۳۷۴ محله شهر تهران دیده شده که یکی از این ماموریت ها در حوزه بانوان تحت عنوان راه اندازی خانه های تسنیم است.
مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت : خانه های تسنیم در سطح محلات ، پنج ماموریت توانمندسازی اجتماعی بانوان ، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی ، تحکیم بنیان خانواده، تقویت روحیه ایثار و یکدلی و جلب مشارکت های اجتماعی را دنبال می کنند.
معدنی پور با بیان اینکه تا پایان امسال ۹ کانون در خانه های تسنیم راه اندازی می شود، گفت: این کانون ها شامل کانون حیاباوران در حوزه ترویج فرهنگ حجاب، کانون قرآن پژوه، کانون بانوان هنرمند، کانون دختران که ویژه دختران ۹ سال به بالا است و به طور کلی در تمامی مقاطع سنی از ۹ سال به بالا عضو می پذیرد، کانون زنان عاشورایی که شامل اعضاء هیات مذهبی بانوان محلات ، کانون زنان ایثارگر که شامل همسران شهید و ایثارگر محلات و کانون بانوان مبلغ است.
وی با بیان اینکه تاکنون در کانون بانوان مبلغ هزار و ۶۰۰ نفر شناسایی شده دیگر کانون ها را کانون بانوان نخبه و کانون همیاران محبت بر شمرد.
مدیر کل امور بانوان افزود: در این ۹ کانون که قرار است در خانه های تسنیم راه اندازی شود، هم اکنون شناسایی های لازم برای عضو گیری در این کانون ها در حال انجام است تا از ظرفیت های بانوان در زمینه های مختلف فرهنگی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۲۴۹۰۲۹۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.