رایزن علمی ایران در مالزی تغییر کرد

دکتر کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی دکتر سید حسن تاجیک را به عنوان رایزن علمی و سرپرست جدید دانشجویان ایرانی در کشور مالزی منصوب کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در بخشی از حکم انتصاب رایزن علمی و سرپرست جدید دانشجویان ایرانی در مالزی آمده است: انتظار می‌رود جنابعالی علاوه بر انجام وظایف مصرح در قانون اعزام مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آئین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوب ۲۰/۰۲/۱۳۸۸ دو وزارتخانه علوم و بهداشت، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل ماموریت را به عنوان رایزن علمی وزارتین در آن کشور نیز پیگیری کنید.

وزیر علوم در بخش دیگری از این حکم بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی در مالزی و ایجاد زمینه‌های لازم برای بهره‌برداری مناسب از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشورمان با هماهنگی سازمان امور دانشجویان و سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی تاکید نموده است.

گفتنی است دکتر سید حسن تاجیک پیش از این ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر را به عهده داشته است.

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر عزیزاله معماریانی رایزن علمی و سرپرست سابق دانشجویان ایرانی در مالزی طی مدت تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.