امضا تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران و مالزی

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۴:۳۸:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- درنشستی دوستانه و پس از برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا در تهران، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران و مالزی امضاء شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، همزمان با نخستین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در تهران، طی نشستی در محل وزارت علوم و با حضور برخی از اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا و مسئولین فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران و مالزی تفاهم نامه همکاری بین این دو کشور درخصوص توسعه فعالیت های ورزشی وعلمی به امضاء رسید.
بر این اساس این تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران و فدراسیون ورزش دانشگاهی مالزی در خصوص توسعه فعالیت‌های ورزشی و علمی فی‌مابین دو کشور در دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم منعقد شد. هدف از امضای این تفاهم‌نامه توسعه فعالیت‌های ورزش دانشجویی دو کشور از قبیل برگزاری رویداد‌های ورزشی دو جانبه برگزاری کارگاه‌های مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای افزایش سطح علمی و ورزشی مربیان و ورزشکاران دو کشور و غیره بوده‌است.
در این خصوص دکتر مهدی طالب‌پور سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران عنوان کرد با امضای این تفاهم‌نامه در کشور می‌توانند از نقاط قوت یکدیگر در ورزش دانشجویی بهره ببرند.
عبدالله؛ رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی مالزی هم عنوان کرد: ورزش دانشجویی ایران از جایگاه خوبی در آسیا برخوردار است و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه می تواند در توسعه ورزش دانشجویی دو کشور سودمند باشد.
همچنین در این جلسه که با حضور دکتر ارسلان قربانی قائم‌مقام وزیر علوم و رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی برگزار شد طرفین در خصوص همکاری‌های بیشتر علمی و ورزشی در سطح دانشگاهی بین دو کشور به بحث پرداختند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۶۳۸۲۰۹۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.